Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 En ny skogsalvs frågor

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Merendion
Lindelëa
Merendion


Antal inlägg : 5
Join date : 11-05-05
Age : 32
Ort : Örebro

En ny skogsalvs frågor Empty
InläggRubrik: En ny skogsalvs frågor   En ny skogsalvs frågor Emptylör sep 03, 2011 4:31 pm

Hej!

Jag spelar skogsalv för första gången till hösten och jag undrar lite praktiska saker som vart alla skogsalver träffas å pratar dagen innan lajvet, vart rådsplatsen är och hur det egentligen blir ang. om alla alver kommer bo på samma ställe lr om man bor lite varstans i skogen?

Annars ser jag hårt fram emot lajvet ^.^

/Viktor
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

En ny skogsalvs frågor Empty
InläggRubrik: Sv: En ny skogsalvs frågor   En ny skogsalvs frågor Emptylör sep 03, 2011 5:33 pm

Hej där!

Flyttade din fråga till rätt forum.

Eftersom nu Alvskogen blivit flyttad eftersom markbyte har skett mellan kommunen och bonden, så vet vi nog inte riktigt var det kommer ske? (rätta mig om jag har fel peeps!) Om inte annat så hittar vi väl nåt bra ställe Very Happy

Om du tittar i FAQ så ser du en karta, bakom "Stendals Ruiner" kommer vår skog ligga, så någonstans där i krokarna kommer vi nog hålla till skulle jag gissa på Smile
Till överst på sidan Gå ner
Merendion
Lindelëa
Merendion


Antal inlägg : 5
Join date : 11-05-05
Age : 32
Ort : Örebro

En ny skogsalvs frågor Empty
InläggRubrik: Sv: En ny skogsalvs frågor   En ny skogsalvs frågor Emptylör sep 03, 2011 9:37 pm

Alright! Tack =)

Bakom gamla stendal alltså? Då är frågan om de menar bara en liten bit bakom eller långt utav bara hades upp i skogen... Jag föredrar, å spelets vägnar, en alvskog som ligger hyfsat nära resten av området ^^
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

En ny skogsalvs frågor Empty
InläggRubrik: Sv: En ny skogsalvs frågor   En ny skogsalvs frågor Emptysön sep 04, 2011 2:33 am

Ja du, det vet jag inte, men man kan nog välja att bo precis bakom eller 5-10 min bort i gångväg ^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





En ny skogsalvs frågor Empty
InläggRubrik: Sv: En ny skogsalvs frågor   En ny skogsalvs frågor Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
En ny skogsalvs frågor
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Skogsalvsmöte
» Lite frågor..
» Ohtari frågor?
» Frågor om alvsynen och utposten
» Frågor angående ålder!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Nya Lajvare-
Hoppa till: