Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Höstlajvet 2012

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Auringel
Admin
Auringel


Antal inlägg : 172
Join date : 09-02-01

Höstlajvet 2012 Empty
InläggRubrik: Höstlajvet 2012   Höstlajvet 2012 Emptylör jul 21, 2012 12:27 am

Så gänget(osäker på hur många som verkligen ser detta men jag tänkte se om jag kan länka till det eller något på FB.)Nu drar det åter igen ihop sig för ett lajv.... och jag börjar nu bli otroligt taggad! jag har intriger som jag vill skriva, kläder jag vill sy, en paviljong som jag vill köpa.... och ja... ni vet hur hela vändan går.... Saken är den att jag är rätt så säker på att ni alla vill ha AShäftiga intriger i höst(eller? Wink ) så här kommer mitt problem... då jag och mina intrigskrivare är precis lika upptagna i livet som övriga lajvare och gör detta för skoj skull på ledig tid så skulle jag dels vilja skika ut en bön om att ni anmäler er så tidigt som möjligt och inte väntar till sista veckan med detta... det ger oss längre tid till att skriva intrigerna vilket höjer standarden på dem... Smile

Och då jag vet att det kan bli lite rörigt på kontoret ibland med alla papper och så för hela lajvet så är det bra om ni mailar allt ihop till oss intrigskrivare från första början. (dock kommer mailadressen snart... lyckas inte hitta den i skrivande stund och är rätt så trött... :)så jag återkommer snarast med den till er som inte har den från tidigare... Smile ni andra vet väl vart ni ska skicka det...)



Dessutom hoppas jag att vi alla får ett otroligt lajv ihop, med både många nya och många gamla vänner!!!

KRAM TILL ER ALLA
Till överst på sidan Gå ner
 
Höstlajvet 2012
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Idé kring höstlajvet
» Prolog 2012

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Kommande Lajv-
Hoppa till: