Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Thaura, Taura, Menel mi Morinthar

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Calminaion

Calminaion


Antal inlägg : 1
Join date : 12-01-10
Ort : Stockholm, Södermalm

Thaura, Taura, Menel mi Morinthar Empty
InläggRubrik: Thaura, Taura, Menel mi Morinthar   Thaura, Taura, Menel mi Morinthar Emptytis jan 10, 2012 9:31 am

Hej där alla glada, tänkte ta tillfället att säga hej till er på Forumet sådär innan första lajvet. Heter Robin privat. Har lajvat i tre år och är såld på skiten, det är som en drog för mig.. Finns inte så mycket att säga förutom det att jag lever för svärd på fritiden då jag tränar en del inom svärdskonster, sparrar regelrätt 16 timmar i veckan i Dojo men även utanför Dojon med ett gäng goa och glada gubbar som också verkligen vill slåss med svärd och om man skulle fråga vilken klan som är fräsigast är det utan tvivel Morinthar. Uppskattar också bra hantverk och bra metalarbeten vilket gör lajv till mer än bara en cool hobby. Ser fram emot att snurra runt på forumet och virtuellt hänga med lajvbekanta nya och gamla och med det, så tack för mig tills vi höres.

/Mvh Robin
Till överst på sidan Gå ner
Galadrim

Galadrim


Antal inlägg : 105
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Leksand

Thaura, Taura, Menel mi Morinthar Empty
InläggRubrik: Sv: Thaura, Taura, Menel mi Morinthar   Thaura, Taura, Menel mi Morinthar Emptylör feb 11, 2012 5:57 pm

Välkommen till elitrasen. en morinthar dessutom som är eliten av elitrasen Wink
Till överst på sidan Gå ner
 
Thaura, Taura, Menel mi Morinthar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Klanhistoria: Morinthar

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Allmänt :: Vi spelar skogsalver!-
Hoppa till: