Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Efterlyst och upphittat

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

Efterlyst och upphittat Empty
InläggRubrik: Efterlyst och upphittat   Efterlyst och upphittat Emptytor sep 22, 2011 5:56 pm

Tänkte att det skulle vara bra att ha en tråd där man kan tala om för folk vad man saknar/har hittat efter/under ett Eleria-lajv. Då skulle många försvunna saker kunna återbördas till sin rätta ägare.
Till överst på sidan Gå ner
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

Efterlyst och upphittat Empty
InläggRubrik: Sv: Efterlyst och upphittat   Efterlyst och upphittat Emptytor sep 22, 2011 6:00 pm

Jag efterlyser två saker:



1. En ring som jag hade på mig under åtminstone torsdagen under Eleria-lajvet "Korpens Vingar" (Det senaste alltså) Den är silvrig och har tre löv utformade på sig.



2. Min Penningapung med OFF-pengar. Är blå med broderier, ganska liten, svart snöre. Den hittade jag inte ens till första dagen, så det är ganska osäkert om den kom med i packningen... Men om någon hittat den och talade om det skulle jag bli mycket tacksam!



Hoppas på svar!
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

Efterlyst och upphittat Empty
InläggRubrik: Sv: Efterlyst och upphittat   Efterlyst och upphittat Emptytor sep 22, 2011 6:04 pm

Jag saknar en svart sovsäck som kom hela vägen till Embla/Taure Tuma men inte längre än så.. Den är i ett svart fodral med bärremmar på (2 eller 4 st, minns inte exakt). Dessutom har jag en sovsäck som jag fick låna men den får någon beskriva om den saknas. Skulle gärna vilja ha tillbaka min sovsäck eftersom jag precis fått den och den är helt ny.. Jag har inte ens hunnit dra upp den ur påsen än... Sad
Till överst på sidan Gå ner
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

Efterlyst och upphittat Empty
InläggRubrik: Sv: Efterlyst och upphittat   Efterlyst och upphittat Emptytor sep 29, 2011 4:39 pm

Jag kan nu lättat meddela att penningapungen är hittad, den blev visst aldrig ens nedpackad...^^
Till överst på sidan Gå ner
Gillindë
Vaiwa
Gillindë


Antal inlägg : 72
Join date : 11-07-22
Ort : Kista

Efterlyst och upphittat Empty
InläggRubrik: Sv: Efterlyst och upphittat   Efterlyst och upphittat Emptyons maj 16, 2012 8:22 pm

Hej!

Jag lånade ut min bruna militärfilt inför senaste elerialajvet (vårlajvet), och nu så är den borta. Den har en liten blå markering i ett hörn. Har någon sett den så blir jag glad, annars blir jag kall =(.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Efterlyst och upphittat Empty
InläggRubrik: Sv: Efterlyst och upphittat   Efterlyst och upphittat Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Efterlyst och upphittat
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Tidigare Lajv-
Hoppa till: