Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!

Gå ner 
+2
Helerion
Górwêleth
6 posters
FörfattareMeddelande
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptyons jul 15, 2009 5:55 pm

En liten uppmaning från mig som själv har varit lajvarrangör: Skicka in blanketter, gruppbakgrund, rollbeskrivning (gärna med foto) och betala lajvavgiften i god tid. Det ger Gustav och gänget ett hum om vilka som kommer, och framförallt: De får långt mycket mer tid på sig att förbereda ett lajv som NI ska delta på.

Jag är betald och klar. Är du? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Helerion
Calina
Helerion


Antal inlägg : 95
Join date : 09-06-04
Age : 66
Ort : Västerås

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptyons jul 15, 2009 8:24 pm

Både Helerion och Lomelinde är anmälda men bara Lomelinde har betalt.
Helerion lajvar ju som vanligt gratis ... Cool
Till överst på sidan Gå ner
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptyons jul 15, 2009 9:18 pm

Jag läste just i det finstilta att det beror på att Helerion är Hasses bitch afro

Fast allvarligt. Er är det ju ordning på. Jag retar mig mer på alla dom där som ska vara med, men som bara masar runt och äter andras tid.
Till överst på sidan Gå ner
Nenlimba

Nenlimba


Antal inlägg : 20
Join date : 09-05-31
Age : 32
Ort : Uppsala

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptytor jul 16, 2009 12:26 am

äter andras mat med, för den delen ^^
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/wallinc
Celith

Celith


Antal inlägg : 19
Join date : 09-07-01
Age : 37
Ort : Uppsala

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptytor jul 16, 2009 3:31 pm

Bara för att mat är gott då. <_<


Själv måste jag jobba i höst så det blir inget lajv för min del. >.<
Till överst på sidan Gå ner
http://www.johart.se
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptytor jul 16, 2009 6:42 pm

Nenlimba: Har du anmält dig? ^^

Celith: Nej! Fan vad synd :/ Du kan inte ens vara med på helgen?
Till överst på sidan Gå ner
Helerion
Calina
Helerion


Antal inlägg : 95
Join date : 09-06-04
Age : 66
Ort : Västerås

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptytor jul 16, 2009 7:06 pm

Snarare är det väl så att det omvända gäller, d v s att Skuggtand är Helerions bitch och svansar runt av glädje när Helerion nedlåter sig till att delta i Skuggtands evenemang ... flower sunny
Till överst på sidan Gå ner
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptytor jul 16, 2009 8:39 pm

Åh, förlåt. Jag skrev visst fel albino

Btw ser den här smiley ut som Lendan king
Till överst på sidan Gå ner
Nenlimba

Nenlimba


Antal inlägg : 20
Join date : 09-05-31
Age : 32
Ort : Uppsala

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptyfre jul 17, 2009 1:35 am

Åh, en lendan-replika! :O
har inte anmält mig, och kommer inte göra det heller Very Happy Min mamma sköter allt sånt, heheh xD hon ska ju ändå anmäla sig själv och syrran. bounce
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/wallinc
Galadrim

Galadrim


Antal inlägg : 105
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Leksand

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptyfre jul 17, 2009 9:59 am

bra karro, de är just sånt här ställningstagande som ja alltid undrat över varför ingen kan ta, nu är de ju dock så att de flesta på detta forum brukar vara väldigt duktiga med att skicka in i tid, de är inge probs. skogsalver överlag är bra på de...men jag och erik får endå inte papprena förrens 2 veckor innan typ Mad haha...och om man ringer hasse för att kanske få ett litet humm, så säger han bara: JAAA de kommer över 200 skogsalver. fast de bara kommer 90 Laughing

men iallafall: Guldstjärna i kanten Karro.
Till överst på sidan Gå ner
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptyfre jul 17, 2009 5:42 pm

Tack.

Fast det där borde juvara jättelätt att ordna, egentligen. Hasse skulle kunna göra 2 utskick med anmälningar till er. Först ett i början av Augusti med oss som vet hur man gör, då får ni ett hum och kan börja jobba med det materialet. När ni sedan får andra bunten i slutet på augusti kan ni helt enkelt passa in dom grupperna i det ni redan skrivit, med andra ord: De som har vett att skicka in i tid får den roliga delen av intrigerna =) Hur låter detta?
Till överst på sidan Gå ner
Galadrim

Galadrim


Antal inlägg : 105
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Leksand

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptymån jul 20, 2009 1:30 pm

ja ring till hasse du å lägg fram den idéen...

föreslår att du lagar mat och har termoskaffe redo vid telefonen... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptymån jul 20, 2009 2:16 pm

Hag vet att han kan bli långrandig Wink
Till överst på sidan Gå ner
Helerion
Calina
Helerion


Antal inlägg : 95
Join date : 09-06-04
Age : 66
Ort : Västerås

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptymån jul 20, 2009 8:01 pm

Jag kan tala med honom. pirat
Har inget emot att bli underhållen en timme eller två. Man kan ofta få ut lite matnyttigt information ur honom också ... Razz
Till överst på sidan Gå ner
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptytis jul 21, 2009 1:45 am

Bara du vet vad det är du ska tala med honom om så kör hårt Wink <3
Till överst på sidan Gå ner
Helerion
Calina
Helerion


Antal inlägg : 95
Join date : 09-06-04
Age : 66
Ort : Västerås

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptytis jul 21, 2009 8:18 pm

Will do! I'm not affraid of him ... Cool
Till överst på sidan Gå ner
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptyons jul 22, 2009 12:07 am

Haha, det är väl snarare han som är rädd för dig i sånt fall. Jag vet ju vem av er jag skulle anlita till skräckrullen "Kirurgen II" i alla fall Wink
Till överst på sidan Gå ner
Calmalindë

Calmalindë


Antal inlägg : 74
Join date : 09-06-17
Age : 33
Ort : Örebro

Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Emptymån jul 27, 2009 8:48 pm

Górwêleth skrev:
Haha, det är väl snarare han som är rädd för dig i sånt fall. Jag vet ju vem av er jag skulle anlita till skräckrullen "Kirurgen II" i alla fall Wink

haha lol
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty
InläggRubrik: Sv: Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!   Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tips: Anmäl er i tid. Det underlättar för alla!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» tips på mönster till en kappa
» Samåkningsforum för alla
» Alvsånger
» Allmänna tips
» Blogg full med tips

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Utrustning & tips! :: Dela med dig av smarta ideér-
Hoppa till: