Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 AndúnëLëo = Min första skogsalv

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptytor aug 11, 2011 7:42 pm

Jag kommer under höstens Eleria-lajv att spela karaktären AndúnëLëo (Vaiwa), tvillingsyster till IsilLóme (Vaiwa).



Jag och vår adoptivbror LossëRaco (Vaiwa) hade (för fem solvarv sedan) kommit ifrån varandra och vår syster i en brand. Jag och Raco återfann varandra och började så sökandet efter Lóme. Vi tog oss till alvskogen "dagen innan lajvet" och hade då gått i dagar utan mat och två dagar utan tillgång till vatten. Vi höll på att törsta ihjäl och svimmade slutligen.



Jag hade tänkt att någon skulle hitta oss. Någon frivillig???Razz
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptytor aug 11, 2011 11:12 pm

Cysse skrev:
Jag kommer under höstens Eleria-lajv att spela karaktären AndúnëLëo (Vaiwa), tvillingsyster till IsilLóme (Vaiwa).



Jag och vår adoptivbror LossëRaco (Vaiwa) hade (för fem solvarv sedan) kommit ifrån varandra och vår syster i en brand. Jag och Raco återfann varandra och började så sökandet efter Lóme. Vi tog oss till alvskogen "dagen innan lajvet" och hade då gått i dagar utan mat och två dagar utan tillgång till vatten. Vi höll på att törsta ihjäl och svimmade slutligen.



Jag hade tänkt att någon skulle hitta oss. Någon frivillig???Razz


Om inte annat kan ni ju alltid spela att ni blev hittade natten innan, så ni börjar spela in-game första lajvdagen när någon matat er vid frukost osv? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptylör aug 13, 2011 6:50 pm

Jo, det var så jag tänkte. Wink Men skulle gärna vilja att jag OFF vet vem som hittade oss... Så att det liksom är en alv som "finns" på lajvområdet som gör det. Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gillindë
Vaiwa
Gillindë


Antal inlägg : 72
Join date : 11-07-22
Ort : Kista

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptylör aug 13, 2011 11:52 pm

Vilya, stoppar du in Isillomë i vaiwagruppen?
Till överst på sidan Gå ner
Tárandil

Tárandil


Antal inlägg : 23
Join date : 11-07-18
Age : 31
Ort : Stockholm

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptysön sep 04, 2011 7:30 am

Jag och Merendion skulle absolut kunnat hitta er och gett er mat och husrum. Det är liksom lite vår grej. Vi satsar nämligen hårt på maten det här lajvet och att det ska gå att bjuda folk till lägret på en liten in-lajv munsbit och härlig musik till det.

Men hur hade ni tänkt sen? Ska ni ha smällt upp ett tält innan lajvet börjar iaf?
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptysön sep 04, 2011 11:55 am

De kommer att bo i Aldalin med mig, Gillinde, Lomé, Mirima, Lossë, och hennes bror ^^ Du kan alltid skeppa dem åt vårat håll efter att de hittats Wink

Grön ... Isilóme = Lóme ;D
Till överst på sidan Gå ner
Tárandil

Tárandil


Antal inlägg : 23
Join date : 11-07-18
Age : 31
Ort : Stockholm

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptysön sep 04, 2011 5:34 pm

Fett! Tárandil lär väl få reda på att det finns ett vaiwa-läger på området och om då de avsvimmade tycks vara klanfränder så äre inge tvivel om saken att han skickar dom dit jö.

Det vore fantastiskt att göra den överlämningen till Aldalin in-lajv. När kommer ni till området, Leo?
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptysön sep 04, 2011 9:20 pm

Works for me ^^

hörrö, Joel när tänker du leka online på skype då? :p
Till överst på sidan Gå ner
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptymån sep 05, 2011 9:14 am

Tárandil: Jag kommer till området onstagen, dvs dagen innan hela spektaklet sätter igång. Kul att nån tyckte vår idé verkade skoj!^^
Till överst på sidan Gå ner
Tárandil

Tárandil


Antal inlägg : 23
Join date : 11-07-18
Age : 31
Ort : Stockholm

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptymån sep 05, 2011 5:53 pm

0737760834

Ring mig då så kan vi mötas upp och snacka mer om det hela Smile



Nova: Det där var så OT att jag inte ens tänker svara xD Trodde det var du som OT-Hitler haha
Till överst på sidan Gå ner
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Emptymån sep 05, 2011 6:02 pm

Ok.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty
InläggRubrik: Sv: AndúnëLëo = Min första skogsalv   AndúnëLëo = Min första skogsalv Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
AndúnëLëo = Min första skogsalv
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» AndúnëLëo / Sagalinn
» Ny Lairë skogsalv

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Nya Lajvare-
Hoppa till: