Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Söker du mer utmanande rollspel?

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Lendan
Nyeri
Lendan


Antal inlägg : 14
Join date : 09-01-20
Ort : Katrineholm

Söker du mer utmanande rollspel? Empty
InläggRubrik: Söker du mer utmanande rollspel?   Söker du mer utmanande rollspel? Emptysön dec 27, 2009 11:19 pm

Jag söker dig som spelat skogsalv ett antal lajv i Eleria-kampanjen och som skulle vilja ta dig an en utmanade uppgift! Uppgiften innebär stora möjligheter för dig att utveckla ditt rollspel och kommer garanterat bjuda på intressanta spelsituationer. Vad som krävs är först och främst en vilja till förändring, men även viss långsiktighet och en viss förmåga att ta för sig på spelplanen. Har du det?

Kontakta mig, antingen via meddelande här, via fb eller via mail:
mattias_karlsson@live.com

Gammal som ung, tjej som kille, alla intresserade är välkomna att lägga fram sin sak! Anledningen till denna hemlighetsfulla famställning är att jag tror diskretion i frågan kan komma att skapa bättre rollspel för oss alla i slutändan.
Till överst på sidan Gå ner
Lendan
Nyeri
Lendan


Antal inlägg : 14
Join date : 09-01-20
Ort : Katrineholm

Söker du mer utmanande rollspel? Empty
InläggRubrik: Sv: Söker du mer utmanande rollspel?   Söker du mer utmanande rollspel? Emptytis dec 29, 2009 2:22 pm

...ja eller oxå kan man nominera någon här! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Lendan
Nyeri
Lendan


Antal inlägg : 14
Join date : 09-01-20
Ort : Katrineholm

Söker du mer utmanande rollspel? Empty
InläggRubrik: Sv: Söker du mer utmanande rollspel?   Söker du mer utmanande rollspel? Emptyfre mar 19, 2010 2:42 pm

Vad blygsamma ni är! Very Happy
Som tur väl är så vet jag bättre, öppningen är därför stängd sedan ett bra tag .
Till överst på sidan Gå ner
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Söker du mer utmanande rollspel? Empty
InläggRubrik: Sv: Söker du mer utmanande rollspel?   Söker du mer utmanande rollspel? Emptyfre mar 19, 2010 3:37 pm

Jag blev jävligt blyg när du berättade vad det innebar. Alla andra kan ju se det som en varning :p
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Söker du mer utmanande rollspel? Empty
InläggRubrik: Sv: Söker du mer utmanande rollspel?   Söker du mer utmanande rollspel? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Söker du mer utmanande rollspel?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Söker en grupp
» Söker grupp
» Dermis söker Railarí
» Alv söker bil eller i alla fall för utrustningen!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Kommande Lajv-
Hoppa till: