Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 ny som alvlajvare

Gå ner 
FörfattareMeddelande
idhrenniell




Antal inlägg : 1
Join date : 14-05-08
Ort : åre

ny som alvlajvare Empty
InläggRubrik: ny som alvlajvare   ny som alvlajvare Emptytor maj 08, 2014 11:03 pm

hejhej! jag har velat vara med på ett eleria lajv ett tag nu och jag vill väldigt gärna vara med som alv! jag har tidigare varit på ett lajv i tyskland (eftersom jag är halvtysk) och är helt ny med dem svenska reglerna osv. jag har en massor med frågor men jag ska ta det kort!

jag tycker att istima verkar vara en passande grupp för mig och jag undrar om hur man bor? sätter man upp tält med sin grupp eller någon annastans?

jag pratar sindarin alviska och kan bara enkla fraser som hjälp, hej, tack osv på quenya. Använder dem flesta quenya ofta och är det ok ifall man inte kan det så väl?

på ett av dem lajv jag var på fanns det en gravplats man kunde gå till som död för att bli återupplivad, hur fungerar det på eleria?

jag ser verkligen fram emot att vara med och jag är redan igång med att sy min klädsel! tack på förhand Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
ny som alvlajvare
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny alvlajvare
» Ny alvlajvare

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Nya Lajvare-
Hoppa till: