Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Quenya-träff

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Tasardil
Apairë



Antal inlägg : 61
Join date : 10-12-01

Quenya-träff Empty
InläggRubrik: Quenya-träff   Quenya-träff Emptymån okt 03, 2011 10:15 pm

Jag funderar på att bjuda in till en träff för alla de som kan lite quenya och är intresserade av att få använda det. Jag tillhör ju en av de galningar som kan en massa grammatik, men jag är inte så bra på att faktiskt prata det. Så jag tänkte att om man tar en helg och försöker att använda det så mycket som möjligt, så kanske vi kan få lite mer träning på det. Och vem vet, kanske kommer vi tom kunna använda lite mer quenya in.
Så min fråga här är, vem är intresserad av att vara med? Jag tänker vara lite snobbig och säga att man skall ha lite quenyakunskap sedan innan, men det är inget krav på att man skall kunna prata det flytande. Tanken är bara att vi inte skall sitta och gå igenom hur man sätter ihop en mening, utan snarare hoppa direkt på mer avancerade ämnen. Är du intresserad, så säg till. Och kanske kan vi ha någon nybörjarkurs någon helg också, om intresse finnes?
Till överst på sidan Gå ner
Lossë/Laucindë
Lairë
Lossë/Laucindë


Antal inlägg : 286
Join date : 10-05-31
Age : 30
Ort : Falköping

Quenya-träff Empty
InläggRubrik: Sv: Quenya-träff   Quenya-träff Emptytis okt 04, 2011 4:44 pm

Som jag sa på FB, låter kul, jag är på! Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
Quenya-träff
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» quenya ord
» Quenya Quiz
»  Flytande Quenya?
» Quenya på högskola??
» Svordomar på Quenya

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: I Eldalië :: I lambë eldaiva - Alviska-
Hoppa till: