Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tjaaa ^^

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

Tjaaa ^^ Empty
InläggRubrik: Tjaaa ^^   Tjaaa ^^ Emptytor jul 14, 2011 2:46 am

Jag spelar som sagt alven Vilya av klan Vaiwa och heter Nova på riktigt Smile

I vanliga fall har jag svart halvlångt hår och den röda färgen ni ser på bilden är en peruk (trots att många på lajvet trodde att det var mitt eget hår så är det altså inte det, den kostade ca 300 på Butterix XD). Jag är 30 år nu *mummel* och jobbar som förskolevikarie men söker aktivt mer och bättre jobb än det jag har eftersom det inte alltid get så mycket timmar jag vill jobba. Bor ensam tillsammans med mina katter Rasmus och Imra i en tvåa i Täby i Stockholm. Flyttade från Gävle vilket är min ursprungilga hemstad som jag föddes i, tog mig där emot där ifrån pgr av brist på jobb och pgr av stormigt förhållande med min mamma, min käre far bor där emot i stockholm och det är nog den bästa pappan man kan ha! Wink Han ställer upp i vått och tort! <3

Jag älsar att måla tavlor och skissa, dessutom har jag en passion för design, layout, färg och form, allt som har med skapande att göra! Jag älskar att skriva historier, dikter och rimm (villet jag är bra på oavsett engelska eller svenska) och har havt ett onlinerollspel på forum i 11 år i år (2011) så det där med forum kan jag bra vid det här laget vill jag nog påstå :p Har sjungit i kör men tvingades sluta pgr av flytt och nu har jag ofrivilligt inte sjungit på 2,5 år eftersom jag inte hittat en kör i närheten av mig som inte kostar apmycket att vara med i.. -.-