Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tjaaa ^^

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

Tjaaa ^^ Empty
InläggRubrik: Tjaaa ^^   Tjaaa ^^ Emptytor jul 14, 2011 2:46 am

Jag spelar som sagt alven Vilya av klan Vaiwa och heter Nova på riktigt Smile

I vanliga fall har jag svart halvlångt hår och den röda färgen ni ser på bilden är en peruk (trots att många på lajvet trodde att det var mitt eget hår så är det altså inte det, den kostade ca 300 på Butterix XD). Jag är 30 år nu *mummel* och jobbar som förskolevikarie men söker aktivt mer och bättre jobb än det jag har eftersom det inte alltid get så mycket timmar jag vill jobba. Bor ensam tillsammans med mina katter Rasmus och Imra i en tvåa i Täby i Stockholm. Flyttade från Gävle vilket är min ursprungilga hemstad som jag föddes i, tog mig där emot där ifrån pgr av brist på jobb och pgr av stormigt förhållande med min mamma, min käre far bor där emot i stockholm och det är nog den bästa pappan man kan ha! Wink Han ställer upp i vått och tort! <3

Jag älsar att måla tavlor och skissa, dessutom har jag en passion för design, layout, färg och form, allt som har med skapande att göra! Jag älskar att skriva historier, dikter och rimm (villet jag är bra på oavsett engelska eller svenska) och har havt ett onlinerollspel på forum i 11 år i år (2011) så det där med forum kan jag bra vid det här laget vill jag nog påstå :p Har sjungit i kör men tvingades sluta pgr av flytt och nu har jag ofrivilligt inte sjungit på 2,5 år eftersom jag inte hittat en kör i närheten av mig som inte kostar apmycket att vara med i.. -.-

jag kallar mig själv datornörd eftersom jag älskar att sitta vid datorn och skapa eller skriva längre och kortare historier, noveller och annat. Pratar och skriver Engelska flytande om nu det skulle vara roligt att veta :p Sist jag kollade för ca 3 år sen, så skrev jag ca 60 ord/min på svenska och ca 80 ord/min på engelska, har där emot ingen aning om vad jag skriver nu för tiden XD

Jag har inget körkort även om jag önskade att jag hade råd att ta ett.. Sad

Shit.. det här börkar låta som ett CV över mitt liv lol! Pinsamt! :p
aja... vill ni veta nåt mer får ni väl fråga Wink
Till överst på sidan Gå ner
Lëo

Lëo


Antal inlägg : 51
Join date : 11-06-08
Age : 25
Ort : Knivsta

Tjaaa ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: Tjaaa ^^   Tjaaa ^^ Emptytor aug 11, 2011 9:09 pm

Vilket fint namn, Nova! Smile

Får man läsa dina berättelser? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

Tjaaa ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: Tjaaa ^^   Tjaaa ^^ Emptytor aug 11, 2011 11:02 pm

Cysse skrev:
Vilket fint namn, Nova! Smile

Får man läsa dina berättelser? Smile

Tack! Smile

Klart man får! Very Happy Den enda jag egentligen har som jag har skrivit med min karaktär, så är det väl "Vilya kommer till Grimsby" i IN-game delen egentligen, men det kommer säkert fler, det vet man aldrig Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tjaaa ^^ Empty
InläggRubrik: Sv: Tjaaa ^^   Tjaaa ^^ Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tjaaa ^^
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Allmänt :: Vi spelar skogsalver!-
Hoppa till: