Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vårlajvet Orostid.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Glaursael




Antal inlägg : 2
Join date : 11-02-16

Vårlajvet Orostid. Empty
InläggRubrik: Vårlajvet Orostid.   Vårlajvet Orostid. Emptylör mar 19, 2011 5:21 pm

Hejsan, jo jag skulle ha åkt med en högalvsgrupp där tyvärr samtliga "utom jag" hoppat av.
Men jag har bestämt mig för att åka till Eleria ändå nu i april med min högalviska helare/druid och repressentera min s.k. högalviska grupp, likt en ambasadör.
Jag har tidigare erfarenhet av att det kan vara "segt" att komma igång med sin karaktär till en lajvstart om man är solo och speciellt om man inte känner en endaste "kotte" där.
Därför undrar jag helt sonica om någon/några av er skogsalver är intresserad av en lite mera gemensam lajvstart, alltså att vi har redan "sprungit" på varande IN-lajv innan lajvstarten ?
Varför jag just frågar er skogsalver och inte de andra högalverna i denna kampanj är helt enkelt att min karaktär har mer gemensamt med skogens alver än "främmande" högalver.
I den högalvsgrupp som jag tillhör har vi ett gemensamt sammarbete med skogens alver och människor.
Detta gäller icke gemensamt boende då jag kommer att ta med ett eget inlajvtält som jag ska bo i,
utan hoppas bara att någon eller några av er är intresserade av mitt erbjudande.
Om någon är intresserad av detta så kan nu PM:a mig här eller kontakta mig på Facebook under namnet Krister Englund, så kan vi i så fall "spåna" vidare om detta.
Eller "klottra" ner något i denna tråd.

MVH
Krister
Till överst på sidan Gå ner
Isilinwë
Istima
Isilinwë


Antal inlägg : 19
Join date : 09-02-02
Age : 37
Ort : Jakobsberg, Stockholm

Vårlajvet Orostid. Empty
InläggRubrik: Sv: Vårlajvet Orostid.   Vårlajvet Orostid. Emptytis mar 22, 2011 10:11 pm

Hej!

Min karaktär har länge velat ha mer kontakt med högalver.
I nuläget så ser det inte ut som att jag kommer att kunna komma i vår, men jag skulle väldigt gärna vilja lära känna din karaktär. Smile
Jag spelar Sirinn, minnesbärare av klanen Istima.
Om du vill så kan du kan maila mig på jenny.andersson@lakarcentrum.se

Ha det så bra så länge!
-Jenny
Till överst på sidan Gå ner
 
Vårlajvet Orostid.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vårlajvet 2011
» vårlajvet 2011

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Kommande Lajv-
Hoppa till: