Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 ändra redan skriven tråd ?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Mirima
Vaiwa
Mirima


Antal inlägg : 417
Join date : 10-05-05
Age : 28
Ort : Uddevalla

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptytis dec 28, 2010 11:42 pm

Hej alla, kan passa på att säga att jag har bytat namn efter några ändringar i min karris bakgrundshistoria + en annan orsak. Men det var inte det som skulle tas upp. Vad jag skulle fråga är: Hur ändrar man ett inlägg som tex ens personbeskrivning ? Går det eller måste man skapa ett nytt inlägg och ta bort det gamla ? För där det annars brukar sitta en edith-knapp är det tomt. Därför undrar jag det här Rolling Eyes Har skrivit till ganska måga moderatoer men inte fått ngt svar så kollar här med allmänheten istället ? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mirdan
Morinthar
Mirdan


Antal inlägg : 25
Join date : 10-07-23
Age : 35
Ort : Stockholm

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptyons dec 29, 2010 12:07 am

Är jag inte helt ute och cycklar men finns det inte en editknapp? Testa och reloda, kan vara grafiken som buggar.


Senast ändrad av Mirdaw den ons dec 29, 2010 12:09 am, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Är dum i huvet och inte läser hela inlägget :P)
Till överst på sidan Gå ner
Mirima
Vaiwa
Mirima


Antal inlägg : 417
Join date : 10-05-05
Age : 28
Ort : Uddevalla

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptyons dec 29, 2010 2:04 am

Mirdaw skrev:
Är jag inte helt ute och cycklar men finns det inte en editknapp? Testa och reloda, kan vara grafiken som buggar.

Jo, det ska finnas en edith-knapp. Men det verkar inte vara grafiken som dummar sej utan det är så också på andra inlägg som har blivit kommenterade Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Mirdan
Morinthar
Mirdan


Antal inlägg : 25
Join date : 10-07-23
Age : 35
Ort : Stockholm

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptyons dec 29, 2010 2:59 am

Fan det stämmer, det visste jag inte om.. Vad lurigt.
Till överst på sidan Gå ner
Mirima
Vaiwa
Mirima


Antal inlägg : 417
Join date : 10-05-05
Age : 28
Ort : Uddevalla

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptyons dec 29, 2010 2:33 pm

Mirdaw skrev:
Fan det stämmer, det visste jag inte om.. Vad lurigt.

Eller hur, hur gör man då ? ska man skapa en ny tråd och sen ta bort den gamla ? men det känns lite brutalt. Borde gå att ändra på något sätt
Till överst på sidan Gå ner
Erdinen

Erdinen


Antal inlägg : 119
Join date : 09-08-22
Age : 112
Ort : Solna

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptyfre dec 31, 2010 1:54 am

det finns en edit knapp men den försvinner efter ett tag av någon anledning antagligen avsiktligt men se det såhär posta den nya bara så kan man gå tillbaka och se hur karaktären har utvecklats Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://xorlarrin.blogspot.com/
Mirima
Vaiwa
Mirima


Antal inlägg : 417
Join date : 10-05-05
Age : 28
Ort : Uddevalla

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptyfre dec 31, 2010 4:36 pm

Erdinen skrev:
det finns en edit knapp men den försvinner efter ett tag av någon anledning antagligen avsiktligt men se det såhär posta den nya bara så kan man gå tillbaka och se hur karaktären har utvecklats Wink

Haha, jo. Får väl ta och göra det Smile
Till överst på sidan Gå ner
Erenquar
Admin
Erenquar


Antal inlägg : 147
Join date : 09-01-21

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptyons jan 05, 2011 4:51 pm

Stämmer, efter ca 10 minuter går det inte att ändra skriva inlägg. Man har alltså tio minuter på sig efter att ett inlägg är skickat för att ändra eventuella stavfel man kanske upptäcker. Skälet till att edit-tiden är så pass kort är att diskussioner och trådar kan bli helt obegripliga om alla kan ändra sina inlägg när som helst.

Där emot kan alltid vi admins ändra inlägg, så om ni behöver få något ändrat kan ni pm:a mig eller någon av de andra med trådens namn, inlägget, och vad ni vill ha ändrat, så fixar vi det omgående Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mirima
Vaiwa
Mirima


Antal inlägg : 417
Join date : 10-05-05
Age : 28
Ort : Uddevalla

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptytor jan 06, 2011 11:58 pm

Erenquar skrev:
Stämmer, efter ca 10 minuter går det inte att ändra skriva inlägg. Man har alltså tio minuter på sig efter att ett inlägg är skickat för att ändra eventuella stavfel man kanske upptäcker. Skälet till att edit-tiden är så pass kort är att diskussioner och trådar kan bli helt obegripliga om alla kan ändra sina inlägg när som helst.

Där emot kan alltid vi admins ändra inlägg, så om ni behöver få något ändrat kan ni pm:a mig eller någon av de andra med trådens namn, inlägget, och vad ni vill ha ändrat, så fixar vi det omgående Smile

10 mina alltså, kan vara bra att veta. Skickar en text Smile
Till överst på sidan Gå ner
Vilya
Vaiwa
Vilya


Antal inlägg : 260
Join date : 11-04-25
Age : 42
Ort : Stockholm / Sundbyberg

ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Emptytis jul 12, 2011 8:41 pm

Jag har nu lyckats hitta detta fel och åtgärdat det hela ^^ Nu ska man kunna redigera sina poster hur ofta man vill och utan tidsbegränsning Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ändra redan skriven tråd ? Empty
InläggRubrik: Sv: ändra redan skriven tråd ?   ändra redan skriven tråd ? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
ändra redan skriven tråd ?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ett ord för alla andra

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Allmänt :: Babbel-
Hoppa till: