Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Grupper som erbjuder plats

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Erenquar
Admin
Erenquar


Antal inlägg : 147
Join date : 09-01-21

Grupper som erbjuder plats Empty
InläggRubrik: Grupper som erbjuder plats   Grupper som erbjuder plats Emptytor jul 29, 2010 1:04 am

Hej allihop, long time no see!

Efter att ha läst Noolas inlägg tänkte jag att en tråd där grupper som erbjuder plats till nya skogsalvslajvare kan presentera sig skulle kunna vara användbar. Att börja lajva skogsalv är inte helt okomplicerat, och att vara med i en grupp underlättar enormt. Oftast hittar nya skogsalver en grupp de trivs extra bra med ute på området, vilket är kanon. Och det är oftast på det sättet man lär känna gruppen man åker med på kommande lajv. Men att veta vilken grupp man ska åka med redan när man fyller i sin anmälan är både betryggande och bra vid förberedelserna, så därför tänkte jag att vi skulle försöka snabba på processen, med visionen att så många som möjligt ska slippa ett förstalajv som skogsalv utan grupp.

Så ni grupper som är sugna på att få med er lite nytt blod till hösten, presentera er här! Berätta vilka ni är, vilken klan ni tillhör, vilka typer av roller som ni tror passar in hos er (ex, krigare, filosofer, hantverkare, osv.), krav, och annat ni tycker är viktigt att berätta om gruppen. Och glöm inte kontaktuppgifter till någon i gruppen.

Hoppas att det finns några grupper som aspirerar på nya rekryter!

/Erik
Till överst på sidan Gå ner
Auringel
Admin
Auringel


Antal inlägg : 172
Join date : 09-02-01

Grupper som erbjuder plats Empty
InläggRubrik: Sv: Grupper som erbjuder plats   Grupper som erbjuder plats Emptytor jul 29, 2010 10:34 pm

toppen idé erenquar!! tyvärr är vår grupp full för tillfället... men jag tycker att det var ett bra inisiativ!
Till överst på sidan Gå ner
Erenquar
Admin
Erenquar


Antal inlägg : 147
Join date : 09-01-21

Grupper som erbjuder plats Empty
InläggRubrik: Sv: Grupper som erbjuder plats   Grupper som erbjuder plats Emptytor jul 29, 2010 11:14 pm

auringel skrev:
toppen idé erenquar!! tyvärr är vår grupp full för tillfället... men jag tycker att det var ett bra inisiativ!

Kul att du gillar den Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Grupper som erbjuder plats Empty
InläggRubrik: Sv: Grupper som erbjuder plats   Grupper som erbjuder plats Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Grupper som erbjuder plats
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Plats i bil från sthlm till Korpensvingar

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Lajv :: Kommande Lajv-
Hoppa till: